translation missing: nl.Bestellen en bezorgen: Bestellen en bezorgen
Bestellen
Via onze website kunt u eenvoudig bestellen uit de aangeboden en speciaal voor u geselecteerde producten. Aangezien wij net begonnen zijn met deze service voor u als consument hebben wij voor nu een kleine selectie met producten gemaakt. Wij streven ernaar deze selectie in de toekomst verder uit te breiden.
De aangegeven gewichten bij de producten zijn per artikel indicaties. Wij doen ons best de producten zo goed mogelijk op het gewenste gewicht uit te leveren. Echter aangezien vlees een natuurproduct is zal dit niet in 100% van de gevallen lukken. Wij hanteren hierin een afwijkingspercentage van -5% en +10% t.o.v. het aangeboden gewicht.
Bezorgen
Wij leveren de bestelling persoonlijk bij u af. Hiervoor hanteren wij vaste leverdagen die gebonden zijn aan de regio waar u woont. Deze indeling is in de basis als volgt:
- Noord-Holland en Flevoland: maandag en donderdag.
- Noord-Brabant dinsdag en donderdag.
- Utrecht: maandag en vrijdag.
- Zuid-Holland: vrijdag.
- Friesland, Groningen en Drenthe: vrijdag.
- Gelderland en Overijssel: woensdag en waar mogelijk op een andere route.
Uiteraard hebben onze slagers ook tijd nodig om uw bestelling klaar te maken, vandaar dat u altijd een minimale levertijd van 2 dagen in acht moet nemen.
Bijvoorbeeld: indien u op zaterdag of zondag besteld en u woont in de provincie Noord-Holland zullen wij uw bestelling niet op maandag maar op donderdag bij u thuis afleveren.
Indien het toch beter uit komt om uw bestelling op een andere dag te leveren dan hierboven genoemd zullen wij dit altijd in overleg met u overeenkomen om tot de beste oplossing te komen.
Wel zo duurzaam
Wij bezorgen de producten met een bestelbus met gekoelde ruimte, hierdoor hebben wij geen extra verpakkingsmateriaal nodig zoals isolatieboxen, isolatiezakken en koelelementen. Hierdoor heeft u bijna geen afval en gebruiken wij zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, wel zo duurzaam! Houdt u daarmee wel rekening dat u echt aanwezig moet zijn indien wij de doos afleveren, aangezien het direct in uw koelkast of diepvries geplaatst moet worden.
De producten kunnen verpakt zijn in diverse verpakkingen, afhankelijk van het type vlees. Dit kan vacuüm, onder beschermende atmosfeer of in een zak(je) zijn. Vervolgens worden deze gezamenlijk in een kartonnen doosje bij u geleverd, die u vervolgens simpel plat kan vouwen en bij het oud papier kan.
Bezorgkosten
Wij doen ons uiterste best om uw bestelde producten met zorg bij u af te leveren. Bij relatief kleine bestellingen brengen wij bezorgkosten in rekening. Dit geldt niet voor grotere bestellingen. Wanneer het gaat om extreem kleine bestellingen, dan is het niet mogelijk om uw bestelde producten te leveren. Met het oog op milieu is het niet wenselijk om voor hele kleine porties te gaan rijden. Hieronder ziet u wanneer wij welke bezorgkosten hanteren:
- Bij een bestelling van €0,00 - €30,00 bezorgen wij helaas niet.
- Bij een bestelling van €30,00 - €80,00 berekenen wij €9,95 bezorgkosten.
- Bij een bestelling van €80,00 of meer berekenen wij geen bezorgkosten.
Retourneren en klachten
Klopt uw bestelling niet of is er iets mis met het vlees, dan kunt u dit terugsturen. Doordat uw bestelling bederfelijk waar bevat, vervalt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen waarbij u zonder opgaaf van reden uw aankoop ongedaan kan maken. Retourneren is in dit geval dus niet mogelijk.
Mocht uw bestelling niet kloppen of heeft u een klacht over het vlees, laat dit dan direct na ontvangst van uw bestelling aan ons weten door een mail te sturen naar webshop@clara.nl. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.